tisdag 10 januari 2012

Måndag, pan

Märker nu att typ inlägget jag skrev igår raderades så får skriva ett nytt nu.

Igår åkte jag upp till pan. Jag red ut och lite så Inge specci direkt :P
Och när jag skulle hämta honom ut ur hagen så hade han inget täcke på sig så jag va hmm.. Weard! När jag går längre in i hagen så ser jag Pans täcke ligga sönderslitet i en liten trashög... Jag va GREAT! Så smsa lite med Sara och till slut löste allt sig hehe.
Såhär såg täcket ut..... Bilderna får tala för sig själv men om man inte ser så är hela ryggen och vänstra sodan typ bortriven så det går som ett stort hål genom hela täcket...

Red även en snabbis i ridhuset eftersom det var så halt ute och vi skrittade typ bara ute i 30 min
Här är också gårdagens outfit :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar