lördag 31 december 2011

2011

  • Jag blev medryttare på index, en busig liten b-ponnny
  • jag flyttade upp en grupp på ridskolan. 
  • jag utvecklades som mäst inom ridningen
  • jag fyllde 13
  • jag gick på mitt första ridläger
  • jag växte ur index...
  • blev medryttare på pan
  • red min sista gång på betty och ridskolan
men det mästa under detta år är att jag har utvecklas så sjukt mycket! både inom ridningen och som person.
har haft ett underbart år så mycket har förändras och så mycket nya saker har inträffat. alltså det går inte att beskriva hur mcket jag utvecklas inom ridningen detta år. jag har även fått ett större häst intresse, när jag blev medryttare på index så hände något, jag började ta mycket mer ansvar för ridningen och lärde mig en massor av saker, jag började älska ridingen mer o mer för varje gång jag red och jag började sätta höga mål inom ridningen vissa har jag uppnåt men har en lång bit kvar för att komma dit jag vill inom ridningen. men det går framåt! hoppas ni följer mig in i året 2012 <3 och btw GOTT NYTT ÅR :)

sista gången jag red index...

sultan blev såld....


    nu är det nytt år och nya mål! hoppas 2012 blir ännu bättre än 2011. TACK FÖR ETT UNDERBART ÅR! 

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar