söndag 25 december 2011

Dagmar

Ja ni. Stormen Dagmar.
Hade världens huvudvärk förut så gick och la mig och somna men vaknade rätt så kvickt igen vid 23 och såklart kunde jag nt sova. Det nästa pågrund av att det blåser så mycket och det ekar imellan husen( alltså jag har typ rummet längst ut alltså mot andra huset, och det ekar väldigt mycket där dårå så man hör blåsten typ 2 gånger värre än vad det Igentligen är sen så hjälper det inte att jag har skit sköra fönster.. ) så det låter helt enkelt jätte mycket. Chattar med lite olika personer sen vid 03.00 hör jag värsta braken. Jag trodde att det var något som hade ramlat ner från taket ( dom håller på att bygga en vindsvåning ). Efter ca 7 min hör jag typ en bil komma och en massa borrande ljud. Sen hör jag hur pappa och gitte börjar prata och gå upp. Så jag går dit och tittar och då är det ett träd som har fallit rakt över en bil. Först trodde vi att det var våran bil för vi hade ställt vår bil i närheten. Men det var det inte Som tur är. Det var faktiskt lite läskigt... Det var ett väldigt stort träd och det händer lixom ändå i stan och i city dessutom ( tegnerlunden det ligger vid Drottninggatan) så brandkåren han hålt på att såga och sånt. Ingen i familjen kan typ sova nu men ska försöka ändå! Sov gott ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar