söndag 11 december 2011

Patricia Santos

Hejsan alla därute!
Patricia santos heter jag. Har nu startat upp en ny blogg för att jag bestämde mig för att lägga ner min andra för just under den perioden jag hade den bloggen hände det en massa saker.. men nu e jag tillbaks och har aldrig mått bättre! :D

Jag är 13 år och går i högsätra skola. Bor i stockholm men går i skola och rider på ridskola på lidingö.
Jag har ridit i ca 7 år. har varit medryttare i ugn 9 månader. men min första som jag var medryttare på växte jag ut. men han och jag fick 6 jobbiga men underbara månader. Nu har jag blivit medryttare på en Häst som heter Pan. honom har jag varit medryttare på i tre månader nu på tisdag ;) ( ett inlägg kommer om honom senare :) )
jag är ev väldigt glad person eller snarare konstig och väldigt hyper haha ! ^^ men skrattar åt allt och alla.. är väldigt utåtriktad och tycker det är jätte kul att träffa nya personer. jag älskar att sittta i soffan med en varm kopp te/choklad och läsa en mysig bok. Jag älskar att umgås med mina vänner som jag har många av <3 jaa... det var lit om mig :) ni kommer såklart att få veta mera saker om mig om ni stannar kvar ! hoppas att ni diggar bloggen! :D släng gärna in en kommentar puusss!
// trisi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar